Verejné obstarávanie - praktické kroky, rady a príklady

19. novembra 2014 - 20. novembra 2014 09:00-15:00 hod

JUDr. Anna Karasová

Špecialistka na poradenstvo v oblasti verejného obstarávania a certifikovaný školiteľ Elektronického trhoviska

Forma Seminár
Dátum 19. novembra 2014
20. novembra 2014
Dĺžka 2 dni
Úroveň Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem
Určený pre verejným obstarávateľom, obstarávateľom, osobám podľa § 7 zákona o VO, uchádzačom, záujemcom a účastníkom vo VO, všetkým fyzickým a právnickým osobám, mestám, verejným obstarávateľom...

Cieľ

NEPREPÁSNITE! NOVÉ INFORMÁCIE OHĽADNE PRIPRAVOVANÉHO ELEKTRONICKÉHO TRHOVISKA!

zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní a podlimitné zákazky
  • bez využitia elektronického trhoviska
  • s využitím elektronického trhoviska
a porovnanie s procesom verejného obstarávania nadlimitnej zákazky vo verejnej súťaži so zapracovaním novely zákona účinnej od 27.2.2014

Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov so zadávaním  zákaziek podľa § 9 ods. 9 ZVO a podlimitných zákaziek bez využitia elektronického trhoviska a s využitím elektronického trhoviska a vyhotovovaním referencií a zverejňovaním dokumentov a informácií v profile verejného obstarávateľa/obstarávateľa.

Prihláška na školenie na stiahnutie TU

V cene je zahrnuté

V cene sú zahrnuté prezentácie pre účastníkov, drobné občerstvenie v priebehu dňa a stravný lístok na obed.
Rozsah a náplň

  1. Základné inštitúty zákona o verejnom obstarávaní
  2. Všetko o zákazkách podľa § 9 ods. 9
  3. Etapa prípravy verejného obstarávania
  • predpokladaná hodnota zákazky
  • prieskum trhu
  • spracovanie súťažných podkladov
    • kritériá na vyhodnotenie ponúk
    • návrh zmluvy
  • spracovanie výzvy na predkladanie ponúk

 

  1. Etapa výberu zmluvného partnera - proces postupov verejného obstarávania
  • úkony v procese verejného obstarávania s podrobným vysvetlením jednotlivých krokov pri podlimitnej zákazke a vo verejnej súťaži

 

  1. Etapa uzatvorenia zmluvy
  2. Povinnosti verejného obstarávateľa/ obstarávateľa/osoby podľa § 7 pred a po uzatvorení zmluvy
  • Zverejňovanie v centrálnom registri zmlúv, na web stránke VOB, zverejňovanie faktúr a objednávok, zverejňovanie informácií a dokumentov v profile VOB a OB a vyhotovovanie referencií

 

  1. Postup verejného obstarávateľa/obstarávateľa/záujemcu/uchádzača v prípade
  • revíznych postupov

 

  1. Spustenie 1. etapy elektronického trhoviska 1.07.2014
  2. Elektronický kontraktačný systém
  • Ciele Elektronického trhoviska
  • Hlavné prínosy a výhody ET
  • Výhody ET pre verejných obstarávateľov
  • Výhody ET pre dodávateľov
  • Čo nakupuje na elektronickom trhovisku
  • Kto nakupuje na lektronickom trhovisku
  • Kto dodáva tovar,m poskytuje služby a uskutočňuje stavebné práce na elektronickom trhovisku
  • V akých finančných limitoch sa nakupuje na elektronickom trhovisku
  • Aký je postup pri registrácii objednávateľa
  • Aký je postup pri registrácii dodávateľa
  • Knižnica – register opisných formulárov
  • Na čo slúži opisný formulár
  • Čo je opisný formulár
  • Ako sa vytvára opisný formulár
  • Aký je postup dodávateľa pri spracovaní ponuky (ponukový formulár)
  • Aký je postup objednávateľa pri spracovaní objednávky (objednávkový formulár
  • Čo sú to objednávkové atribúty
  • Čo je to karanténa a rozpor
  • Načo slúži zmluvný formulár
  • Referenčný formulár
  • Protokol o priebehu zadávania zákazky
    • Register dodávateľov – osobné profily
    • Register objednávateľov – profily
  • Registre používateľov/verejnosti
    • Register ponúk (katalóg ponúk)
  • Register opisov predmetov zákazky (knižnica)
    • Register zmlúv (CRZT)
    • Register mesačných prieskumov o vývoji cien
  • Registre zadávania zákaziek

-           vyhlásených

-           prebiehajúcich

-           dokonaných

-           nedokonaných

  • Register referencií z trhoviska – black list
  • Postup podľa § 96
  • Postup podľa § 97
  • Postup podľa § 98
  • Obchodné podmienky elektronického trhoviska
  • Trhový poriadok

 

   Výklad bude doplnený:

  • metodickými materiálmi zameranými na rozšírenie danej témy.

 

Diskusia počas výkladu

Miesto konania
Školenia prebiehajú v die Berater vzdelávacom centre 
Aupark Tower, 8. poschodie, ul. Einsteinová 24, Bratislava

http://www.dieberater.sk/vzdelavanie/die-berater-vzdelavacie-centrum/


Pre našich klientov máme pripravené priestory, ktoré svojim charakterom zodpovedajú vysokým požiadavkám na kvalitné vedenie vzdelávacích aktivít nielen z hľadiska flexibility usporiadania, technického vybavenia, ale aj príjemnej atmosféry, ktorá výrazne prispieva k celkovému dojmu realizovanej aktivity. Sú moderne zariadené, svetlé s krásnym panoramatickým výhľadom na Bratislavu.
Samozrejmosťou sú sprievodné služby (občerstvenie, technické vybavenie, prístup na internet a iné).
Moderne zariadené priestory, flexibilné, svetlé, s krásnym panoramatickým výhľadom na Bratislavu poskytujú nadštandardné možnosti pre realizáciu našich školení.

Vybavenie miestností a príslušenstvo:
  • Stoly a ergonomické, vysokokvalitné stoličky
  • LCD projektor
  • Mobilný flipchart na kolieskach
  • Videokamera Creative Live!
  • TV (Asus USB Digital TV Stick – DVB-T)
  • DVD prehrávač (súčasť notebooku)
  • CD prehrávač  (súčasť notebooku)
  • W-Lan (Wifi)
  • Laserove ukazovátko Logitech
   

Verejné obstarávanie - praktické kroky, rady a príklady
Celkom 160 € s DPH € (s DPH)

Partneri

Viac