Verejné obstarávanie - praktické kroky, rady a príklady
19. novembra 2014 - 20. novembra 2014
09:00-15:00 hod
Špecialistka na poradenstvo v oblasti verejného obstarávania a certifikovaný školiteľ Elektronického trhoviska
Forma |
Seminár
|
Dátum |
19. novembra 2014 20. novembra 2014 |
Dĺžka |
2 dni |
Úroveň |
Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem |
Určený pre |
verejným obstarávateľom, obstarávateľom, osobám podľa § 7 zákona o VO, uchádzačom, záujemcom a účastníkom vo VO, všetkým fyzickým a právnickým osobám, mestám, verejným obstarávateľom... |
Cieľ
NEPREPÁSNITE! NOVÉ INFORMÁCIE OHĽADNE PRIPRAVOVANÉHO ELEKTRONICKÉHO TRHOVISKA!
zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní a podlimitné zákazky- bez využitia elektronického trhoviska
- s využitím elektronického trhoviska
a porovnanie s procesom verejného obstarávania nadlimitnej zákazky vo verejnej súťaži so zapracovaním novely zákona účinnej od 27.2.2014Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov so zadávaním zákaziek podľa § 9 ods. 9 ZVO a podlimitných zákaziek bez využitia elektronického trhoviska a s využitím elektronického trhoviska a vyhotovovaním referencií a zverejňovaním dokumentov a informácií v profile verejného obstarávateľa/obstarávateľa.
Prihláška na školenie na stiahnutie
TU
V cene je zahrnuté
V cene sú zahrnuté prezentácie pre účastníkov, drobné občerstvenie v priebehu dňa a stravný lístok na obed.
Rozsah a náplň
- Základné inštitúty zákona o verejnom obstarávaní
- Všetko o zákazkách podľa § 9 ods. 9
- Etapa prípravy verejného obstarávania
- predpokladaná hodnota zákazky
- prieskum trhu
- spracovanie súťažných podkladov
- kritériá na vyhodnotenie ponúk
- návrh zmluvy
- spracovanie výzvy na predkladanie ponúk
- Etapa výberu zmluvného partnera - proces postupov verejného obstarávania
- úkony v procese verejného obstarávania s podrobným vysvetlením jednotlivých krokov pri podlimitnej zákazke a vo verejnej súťaži
- Etapa uzatvorenia zmluvy
- Povinnosti verejného obstarávateľa/ obstarávateľa/osoby podľa § 7 pred a po uzatvorení zmluvy
- Zverejňovanie v centrálnom registri zmlúv, na web stránke VOB, zverejňovanie faktúr a objednávok, zverejňovanie informácií a dokumentov v profile VOB a OB a vyhotovovanie referencií
- Postup verejného obstarávateľa/obstarávateľa/záujemcu/uchádzača v prípade
- Spustenie 1. etapy elektronického trhoviska 1.07.2014
- Elektronický kontraktačný systém
- Ciele Elektronického trhoviska
- Hlavné prínosy a výhody ET
- Výhody ET pre verejných obstarávateľov
- Výhody ET pre dodávateľov
- Čo nakupuje na elektronickom trhovisku
- Kto nakupuje na lektronickom trhovisku
- Kto dodáva tovar,m poskytuje služby a uskutočňuje stavebné práce na elektronickom trhovisku
- V akých finančných limitoch sa nakupuje na elektronickom trhovisku
- Aký je postup pri registrácii objednávateľa
- Aký je postup pri registrácii dodávateľa
- Knižnica – register opisných formulárov
- Na čo slúži opisný formulár
- Čo je opisný formulár
- Ako sa vytvára opisný formulár
- Aký je postup dodávateľa pri spracovaní ponuky (ponukový formulár)
- Aký je postup objednávateľa pri spracovaní objednávky (objednávkový formulár
- Čo sú to objednávkové atribúty
- Čo je to karanténa a rozpor
- Načo slúži zmluvný formulár
- Referenčný formulár
- Protokol o priebehu zadávania zákazky
- Register dodávateľov – osobné profily
- Register objednávateľov – profily
- Registre používateľov/verejnosti
- Register ponúk (katalóg ponúk)
- Register opisov predmetov zákazky (knižnica)
- Register zmlúv (CRZT)
- Register mesačných prieskumov o vývoji cien
- Registre zadávania zákaziek
- vyhlásených
- prebiehajúcich
- dokonaných
- nedokonaných
- Register referencií z trhoviska – black list
- Postup podľa § 96
- Postup podľa § 97
- Postup podľa § 98
- Obchodné podmienky elektronického trhoviska
- Trhový poriadok
Výklad bude doplnený:
- metodickými materiálmi zameranými na rozšírenie danej témy.
Diskusia počas výkladu