Prax Lektor vzdelávacích a výcvikových seminárov pre pedagógov aj verejnosť Projekt Hrozby extrémizmu / Príležitosti demokracie Projekt NIQES – InspIS SET, InspIS ŠVP, InspIS Portál, InspIS mobile, InspIS z pohľadu školy (Česká školská inšpekcia – ČŠI) Školenia v rámci InspIS ŠVP pre všetky typy škôl – semináre k revízii ŠVP (MŠ, ZŠ, SŠ, ŠKD, ŠK a pod.) (Česká školská inšpekcia – ČŠI) Projekt Funkčná gramotnosť Projekt Cesta – Osobnostný a sociálny rozvoj učiteľa Konzultant ČŠI k čiastkovým činnostiam v systéme InspIS ŠVP, InspIS SET (ČŠI, NPI ČR) Vzdelávanie pre štátnu správu
Prax Gymnázium V. Makovského Nové Město na Moravě Externá učiteľka FF UP Olomouc ICV, JU České Budějovice, Slezská univerzita Opava, MUNI Brno Lektorka ČŠI – InspIS ŠVP, InspIS SET Lektorka vzdelávacích a výcvikových seminárov pre pedagógov aj verejnosť Zástupca autorizovanej osoby (NSK): lektor, špecialista vzdelávania, asistentka, personalista, špecialista náboru, prijímania a uvoľňovania zamestnancov, ako aj špecialista hodnotenia a odmeňovania zamestnancov
Forma | Workshop |
---|---|
Dátum | 26. septembra 2025 |
Dĺžka | 1 deň |
Úroveň | Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem |
Určený pre | Kurz určený pre pedagógov, učiteľov, pedagogických asistentov |
Prihláška na školenie na stiahnutie TU.
V prípade webových kurzov je jedna prihláška platná pre jedného účastníka kurzu, objednávateľ nie je oprávnený sprístupniť odkaz na školenie viac ako jednej osobe.
Prihlasujte sa prosím včas! Hláste predbežný záujem, zabránite tým presunom školení!
Zmysel a princíp tandemového vyučovania (kooperatívne a tandemové/párové vyučovanie vs. vyučovanie s asistentom učiteľa, formy tandemového vyučovania, šesť typov tandemového vyučovania)
Podmienky spolupráce – osobnostné charakteristiky pedagogických pracovníkov, efektívna komunikácia, efektívne využitie prítomnosti a zručností kolegu počas vyučovania
Princíp 3 S – spoločné plánovanie, spoločné vyučovanie, spoločná reflexia vyučovania
Diskusia k príprave konkrétnej vyučovacej hodiny
Kurz je možné zaradiť do kontinuálneho vzdelávania pedagogických a odborných zamestnancov alebo ho absolvovať ako súčasť projektov financovaných z Plánu obnovy a odolnosti SR či z iných grantových výziev.