Je úspešný manažér s dlhoročnými skúsenosťami vo vrcholových pozíciách v nadnárodných spoločnostiach v Prahe a v ČR. Je dlhoročným koučom, lektorom manažérskych školení a osobného rozvoja. Alexander Birčák je praktik – prednáša o veciach, ktoré na vlastnej koži zažil a zaviedol do praxe sám u seba, alebo u svojich klientov. Vytvoril napr. nový produkt stavebného sporenia Rekofond Wüstenrot. Akčný plán na podporu predaja Corgon Linde priniesol medziročný nárast predaja o 39,2 %. Jeho kampaň na PZP vyniesla Českú podnikateľskú pojišťovňu medzi troch najväčších poisťovateľov v ČR. Alexander Birčák danú tému nielen odprednáša, ale aj pomáha klientom získané vedomosti úspešne zaviesť do praxe.
Forma | Workshop |
---|---|
Dátum | 24. októbra 2024 |
Dĺžka | 1 deň |
Úroveň | Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem |
Určený pre | pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem |
Prihláška na školenie na stiahnutie TU.
Prihlasujte sa prosím včas! Hláste predbežný záujem, zabránite tým presunom školení!
Vyjednávanie s priateľskými, alebo aspoň s neutrálnymi (zdvorilými) ľuďmi je jednoduché, pretože títo ľudia sú nastavení na to, aby sa nám snažili aspoň minimálne vyjsť v ústrety.
Naša kultúra predpokladá, že keď nám niekto priateľsky vyjde v ústrety, tak my potom priateľsky vyjdeme v ústrety jemu. To je veľmi dôležité pri prekonávaní konfliktných situácií pri spolupráci.
Skutočné vyjednávanie je vyjednávanie s nepriateľom. Nepriateľ je totiž človek, ktorý nám nechce vyjsť v ústrety a často nám naopak chce ešte aj uškodiť. S takými ľuďmi veľmi ťažko hľadáme styčné body, na ktorých by sme založili spoluprácu.
Pri vyjednávaní s nepriateľom je preto dôležité nájsť takú dohodu, ktorú budú chcieť všetci zúčastnení sami dodržiavať, pretože s tou dohodou im bude lepšie, ako bez nej. Práve o tom je toto školenie.
Témy školenia:
- tri spôsoby dosahovania úspechu pri vyjednávaní,
- emočná inteligencia pri vyjednávaní,
- 4 etapy konštruktívnej komunikácie s nepriateľom,
- ako nájsť to, čo nás spája, keď nás nespája nič,
- princíp získať výhodu / zabrániť škode pri vyjednávaní.