BRATISLAVA - Rámcová dohoda a zmluva o dielo vo VO

22. októbra 2024 09:00-13:00 hod

Mgr. Ján Kapec

advokát advokátskej kancelárie Havel, Holásek & Partners. Zameriava sa na verejné obstarávanie, obchodné právo a právo obchodných spoločností.

Forma Seminár
Dátum 22. októbra 2024
Dĺžka 1 deň
Úroveň Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem
Určený pre začiatočníkov aj pre pokročilejších účastníkov

Cieľ

Cieľom seminára je poskytnúť účastníkom komplexný prehľad najdiskutovanejších a najčastejších problémov vybraných typov zmlúv vo verejnom obstarávaní (t.j. Rámcová dohoda a Zmluva o dielo. Cieľom seminára je taktiež poskytnúť účastníkom praktickú príručku na vypracovanie a prípravu Rámcovej zmluvy  a Zmluvy o dielo, založenú na praktických skúsenostiach lektora. Seminár bude vedený interaktívnou formou so zameraním sa na konkrétne problémy, s ktorými sa pri procese verejného obstarávania stretávajú samotní účastníci. Seminár bude obsahovať jednak základné informácie o jednotlivých zmluvných typoch (vrátane postrehov z aktuálnej rozhodovacej praxe UVO), ako aj následnú prípravu a postupné zostavovanie zmlúv vrátane možností zmien (dodatkov) takýchto zmlúv. V rámci seminára sa zameriame aj na problematiku dopadu nepredvídanej situácie (napr. Covid-19, vojna na Ukrajine, nárast cien stavebných materiálov, vyššia moc) na tieto zmluvné typy, vrátane úpravy možnosti zmeny zmlúv formou indexácií, cenových valorizácií a pod. 



Prihláška na školenie na stiahnute TU.


Prihlasujte sa prosím včas!  Hláste predbežný záujem, zabránite tým presunom školení!



V cene je zahrnuté

organizačné a technické zabezpečenie, materiály pre účastníkov seminára, náklady na lektora, občerstvenie behom celého dňa, teplé a studené nápoje, skvelá káva z kávovaru
Rozsah a náplň

* Rámcové dohody a Zmluvy o dielo, ktoré sú uzatvárané ako výsledok procesu verejného obstarávania

* Príprava Rámcovej dohody a Zmluvy o dielo - forma, obsah a povinné ustanovenia, možnosti a podmienky uzatvorenia zmlúv a súčinnosť vyžadovaná od uchádzačov

* Zmeny Rámcovej dohody a Zmluvy o dielo počas ich trvania vrátane dopadu nepredvídaných udalostí (Covid-19, vojna na Ukrajine, nárast cien stavebných materiálov) na uzatvorené zmluvy

* Možnosti a povinnosti ukončenia Rámcovej dohody a Zmluvy o dielo uzatvorených v rámci procesu verejného obstarávania 

* Dôvody neplatnosti Rámcovej dohody a Zmluvy o dielo

* Identifikácia chýb pri príprave Rámcovej dohody a Zmluvy o dielo a ich dodatkov

* Vybraná judikatúra Európskeho súdneho dvora, súdov SR, metodické usmernenia a stanovisko Úradu pre verejné obstarávanie k Rámcovej dohode a Zmluve o dielo a ich dodatkom

* Úprava možnosti zmeny Rámcovej dohody a Zmluvy o dielo formou indexácií, cenových valorizácií a pod.

* Otázky a diskusia

Miesto konania
OTIDEA, s.r.o.
Astrová 2/A
821 01 Bratislava - Ružinov

1. poschodie

Spojenie MHD: Zastávka "Herlianska - OC Retro"
Autobus č. 75 (ŽST Vinihrady)
Autobus č. 50 (AS Mlynské Nivy)
Električka č. 8, 9
BRATISLAVA - Rámcová dohoda a zmluva o dielo vo VO
Celkom 114 € s DPH € (s DPH)

Partneri

Viac