Lektorka pre oblasť komunikácie, obchodných rokovaní, manažérske zručnosti, firemné prezentácie, mediálne tréningy, riadenie projektov, riadenie ľudských zdrojov, hodnotenie pracovného výkonu zamestnancov, riadenie kariéry, prezentačné zručnosti, tréning lektorských zručností, analýza SWOT, assesment centrum, koučing a poradenstvo, budovanie tímov, motivácia, vedenie ľudí, riadenie zmien, nástroje riadenia ľudských zdrojov, timemanažment, antistresový program, biznis protokol a spoločenská etiketa, sebapoznávanie a zvyšovanie sebadôvery, a iné.
Forma | Workshop |
---|---|
Dátum | 5. marca 2025 |
Dĺžka | 1 deň |
Úroveň | Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem |
Určený pre | Zamestnanci odboru komunikácia a protokolu, resp. poverení zamestnanci, sekretárky, asistentky a všetci, ktorých táto téma zaujíma |
Formy a metódy práce:
Interaktívna prednáška teoretické krátke vstupy, riadená diskusia, modelovanie situácií a prehrávanie rolí, práca s malých skupinách.,
Účastníci budú mať k dispozícii podporný pracovný manuál v rozsahu min 7 normo strán.
Rámcový obsah
Prijímanie návštevy
Príprava
prípravný tím a jeho úloha., program návštevy. Presun hostí z letiska, vlaku, bus – kto koho víta, kam ho v aute usádzame.. , pozvánky, menovky, vizitky, občerstvenie, menu, ak je obed - diétne, náboženské limity podávaného jedla, zvyklosti hostí a slovenské odporúčania, tradície
image - oblečenie pre vybrané druhy pracovných stretnutí – práca v malých skupinách, sociálne učenie a spätná väzba
Realizácia/priebeh
Cesta z auta/taxi do interiéru hostiteľa.. privítanie, kvety, možnosť fotografovania na vrátnici, recepcii.. , cesta z recepcie na miesto stretnutia: prednosti poradia, spoločenské konverzácia.. schody, výťah
predstavenie, oslovovanie, usedenia, občerstvenie, pracovný obed – zasadacie poriadky, nastretie na stole, stolovanie - zásady, prípitky, používanie servisu a príborov, poháre, debarasovanie, spoločenská konverzácia nácvik, dary a prezenty – modelovanie situácií a prehrávanie rolí, masívna spätná väzba
Vyhodnotenie a aktivity po:
Sumarizácia – záver: vyprevádzanie hostí, poďakovanie, spoločenská konverzácia – aktivity po skončení návštevy modelovanie situácií, masívna spätná väzba