Lektorka pre oblasť komunikácie, obchodných rokovaní, manažérske zručnosti, firemné prezentácie, mediálne tréningy, riadenie projektov, riadenie ľudských zdrojov, hodnotenie pracovného výkonu zamestnancov, riadenie kariéry, prezentačné zručnosti, tréning lektorských zručností, analýza SWOT, assesment centrum, koučing a poradenstvo, budovanie tímov, motivácia, vedenie ľudí, riadenie zmien, nástroje riadenia ľudských zdrojov, timemanažment, antistresový program, biznis protokol a spoločenská etiketa, sebapoznávanie a zvyšovanie sebadôvery, a iné.
Forma | Workshop |
---|---|
Dátum | 14. januára 2025 |
Dĺžka | 1 deň |
Úroveň | Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem |
Určený pre | Zamestnanci odboru komunikácia a protokolu, resp. poverení zamestnanci, sekretárky, asistentky a všetci, ktorých táto téma zaujíma |
Formy a metódy práce:
Interaktívna prednáška teoretické krátke vstupy, riadená diskusia, modelovanie situácií a prehrávanie rolí, práca s malých skupinách.,
Účastníci budú mať k dispozícii podporný pracovný manuál v rozsahu min 7 normo strán.
Rámcový obsah
Prijímanie návštevy
Príprava
prípravný tím a jeho úloha, pozvánky, menovky, vizitky, občerstvenie, menu, image - oblečenie pre vybrané druhy pracovných stretnutí – práca v malých skupinách, sociálne učenie a spätná väzba
Realizácia/priebeh
Privítanie, predstavenie, oslovovanie, usedenia, občerstvenie, pracovný obed – zasadacie poriadky, nastretie na stole, stolovanie - zásady, prípitky, používanie servisu a príborov, poháre, debarasovanie, spoločenská konverzácia nácvik, dary a prezenty – modelovanie situácií a prehrávanie rolí, masívna spätná väzba
Vyhodnotenie a aktivity po:
Vyprevádzanie hostí, poďakovanie, spoločenská konverzácia – aktivity po skončení návštevymodelovanie situácií, masívna spätná väzba