BRATISLAVA - Podlimitné a nadlimitné zákazky – príprava zákaziek od A do Z po NOVOM

5. novembra 2024 09:00-15:00 hod

Mgr. Branislav Hudec

Pôsobí na Úrade pre verejné obstarávanie ako generálny riaditeľ sekcie metodiky a vzdelávania. Disponuje 19 ročnými skúsenosťami v oblasti verejného obstarávania, vrátane skúseností na Ministerstve investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR, kde pôsobil ako riaditeľ odboru verejného obstarávania. Pôsobil aj na Ministerstve financií SR (kontrola eurofondových zákaziek), a v súkromnom sektore (príprava ponúk a uplatňovanie revíznych postupov za uchádzača). Je autorom príručiek pre prijímateľov k procesu a kontrole verejného obstarávania financovaného z fondov EÚ. Študoval právo na Právnickej fakulte UK. Popri aplikačnej praxi sa venuje aj lektorskej činnosti a publikačnej činnosti.

Forma Workshop
Dátum 5. novembra 2024
Dĺžka 1 deň
Úroveň Stredne pokročilý
Určený pre verejných obstarávateľov, záujemcov, uchádzačov o verejné zákazky, kontrolórov na riadiacich orgánov, ÚVO, NKÚ, audítorov na Ministerstve financií SR, žiadateľov o príspevok z fondov EÚ, konzultačné, poradenské spoločnosti, advokátske kancelárie, ktoré po

Cieľ

Cieľom školenia je poskytnúť účastníkom prehľad o základných inštitútoch verejného obstarávania (podmienky účasti, opis predmetu zákazky, kritériá na vyhodnotenie ponúk, postupy vo verejnom obstarávaní) nielen v rovine teórie, ale aj na príkladoch dobrej praxe v reálne vyhláseniach súťažiach. Súčasťou školenia budú príklady nastavenia podmienok účasti, úspešné uplatnenie iných kritérií ako len najnižšia cena, návody na správne vedenie prípravných trhových konzultácií a mnoho ďalšieho, pričom tieto príklady budú vedieť účastníci školenia uplatniť pri verejných obstarávaniach vyhlásených v rámci ich organizácie.


Prihláška na školenie na stiahnutie TU.


Prihlasujte sa prosím včas!  Hláste predbežný záujem, zabránite tým presunom školení!


V prípade webových kurzov je jedna prihláška platná pre jedného účastníka kurzu, objednávateľ nie je oprávnený sprístupniť odkaz na školenie viac ako jednej osobe.
 

V cene je zahrnuté

organizačné a technické zabezpečenie, materiály pre účastníkov, náklady lektora, občerstvenie behom celého dňa, teplé a studené nápoje, skvelá káva z kávovaru
Rozsah a náplň
  •             Vysvetlenie základných pojmov: zákazka, uchádzač, záujemca, skupina dodávateľov, subdodávateľ
  •             Predstavenie subjektov, ktoré vyhlasujú zákazky: verejný obstarávateľ, obstarávateľ, osoba podľa § 8
  •             Finančné limity (nadlimitné zákazky, podlimitné zákazky)
  •             Ako určujem predpokladanú hodnotu zákazky (praktické príklady)
  •             Ako viesť prípravné trhové konzultácie
  •             Podmienky účasti osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia, technickej alebo odbornej spôsobilosti, vrátane zmien vyplývajúcich z novely (rozšírenie preukazovania podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) o osoby z rozhodovacími, kontrolnými, zastupiteľskými právomocami; možnosť „samoočistenia“ pri nedoplatkoch na daniach/zdravotnom/sociálnom poistení)
  •             Príklady podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti: referencie, kľúčoví experti (počet rokov praxe, účasť na projektoch, certifikáty)
  •             Opis predmetu zákazky (na čo si dať pozor)
  •             Kritériá na vyhodnotenie ponúk (predstavenie aj iných kritérií ako najnižšia cena: kvalita tímu expertov, kvalita plnenia predmetu zákazky, kritériá na vyhodnotenie ponúk pri službách leteckej prepravy, lehota dodania ako kritérium)
  •             Vysvetľovanie podmienok súťaže (zmeny vyplývajúce z novely), vyhodnotenie ponúk 
  •             Nadlimitné zákazky a predstavenie základných postupov od verejnej súťaže, cez užšiu súťaž až po rokovacie konania a súťažný dialóg
  •             Dynamický nákupný systém: zriadenie DNS, zadávanie čiastkových zákaziek, zmeny pri DNS vyplývajúce z novely
  •             Nové pravidlá a limity pre podlimitné zákazky podľa novely a ich aktuálne rozdelenie na bežný postup so zverejnením výzvy vo vestníku, zjednodušený postup pre zákazky na bežne dostupné tovary a služby (elektronické trhovisko) a podlimitné zákazky s oslovením min. 3 hospodárskych subjektov
  •             Ako riešiť absenciu odkazov na druhú časť zákona v prípade podlimitných zákaziek? Ako je to so správou o zákazke, informáciou o výsledku a povinnostiam voči profilu?
  •             Špecifiká pre podlimitné zákazky, financované z fondov EÚ, podľa novej verzie Príručky (prísnejšie limity na zverejnenie podlimitných zákaziek vo vestníku)
  •             Nastavenie podmienok účasti pri podlimitných zákazkách (osobné postavenie, technická alebo odborná spôsobilosť), opis predmetu zákazky
  •             Zmeny zmluvy (dodatky) a pravidlá na ich uzatváranie
  •             Konflikt záujmov vo verejnom obstarávaní, príklady z praxe, rozhodnutia ÚVO


Miesto konania
OTIDEA, s.r.o.
Astrová 2/A
821 01 Bratislava - Ružinov

1. poschodie

Spojenie MHD: Zastávka "Herlianska - OC Retro"
Autobus č. 75 (ŽST Vinihrady)
Autobus č. 50 (AS Mlynské Nivy)
Električka č. 8, 9
Prihláste sa na školenie: BRATISLAVA - Podlimitné a nadlimitné zákazky – príprava zákaziek od A do Z po NOVOM
Celkom 120 € (s DPH)

Partneri

Viac