Lektorka pre oblasť komunikácie, obchodných rokovaní, manažérske zručnosti, firemné prezentácie, mediálne tréningy, riadenie projektov, riadenie ľudských zdrojov, hodnotenie pracovného výkonu zamestnancov, riadenie kariéry, prezentačné zručnosti, tréning lektorských zručností, analýza SWOT, assesment centrum, koučing a poradenstvo, budovanie tímov, motivácia, vedenie ľudí, riadenie zmien, nástroje riadenia ľudských zdrojov, timemanažment, antistresový program, biznis protokol a spoločenská etiketa, sebapoznávanie a zvyšovanie sebadôvery, a iné.
Forma | Workshop |
---|---|
Dátum | 27. novembra 2024 |
Dĺžka | 1 deň |
Úroveň | Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem |
Určený pre | Manažéri, sekretárky, obchodníci, zamestnanci, komunikujú ci s klientmi, zákazníkmi v rámci proklientskej orientácie a širokú verejnosť |
Formy a metódy práce
krátke teoretické/informačné vstupy, mentoring, riadená diskusia, riešenie krátkych prípadových a modelových situácií, masívna spätná väzba a odporučenia, storytelling
Rámcový harmonogram
Otvorenie,
predstavenie sa podľa biznis protokolu,
dohoda o čase a pravidlách
Rozdiel medzi spoločenskou etiketou a biznis etiketou.
o externí klienti, zákazníci a ich rola hosťa, štandardy (rituály) na recepcii, vstupnej hale, vrátnici, privítanie – prvý dojem
o cesta na miesto rozhovoru, prednosti poradia (dvere, výťah, schodište), spoločenská konverzácia, vhodné a nevhodné témy
o sekretariát a orientácia na hosťa – štandardy a spoločensky akceptované rituály, občerstvenie, vizitky a práca s nimi
vybrané spoločenské pracovné podujatia
o pracovné raňajky, obed, večera
o raut, banket, recepcia,
o krst predmetov, firemné prezentácie a výstavy
o čaša vína
Zvládanie pracovnej/profesionálnej role – vedenie rozhovoru/obchodného rokovania/stretnutia podľa biznis pravidiel, štruktúra podľa EÚ.
štruktúra štandardného rozhovoru/obchodného/pracovného rozhovoru/stretnutia
budovanie dlhodobých vzťahoch ako konkurenčná výhoda, vytváranie vzťahu s externým I interným klientom v prvej a poslednej faze rozhovoru/stretnutia, založené na prvom a poslednom dojme
implementácia poznatkov z neverbálnej komunikácie , proxemika a usadenie, zasadacie poriadky, ai.
Práca s vizitkami, komunikácia prostredníctvom vizitiek.
.
Práca s darčekmi, prezentmi.
Biznis oblečenie (od topánok po okuliare..) a image.vedenie spoločenskej konverzácie, ustálené slovné spojenia..
o biznis oblečenie muži :
topánky (kedy Oxford a kedy kožené šnurovacia topánky, kedy mokasíny)
ponožky, nohavice (aká je správna dĺžka nohavíc, aké nohavice sa nosia ku saku, kedy
a aké džínsy), košele (prečo dlhý rukáv, kedy manžetové gombíky, aké sú znaky, prvky biznis košele, farebnosť košieľ, límce ), vesty, saká (aký je rozdiel medzi biznis a vychádzkovým resp. spoločenským sakom, základné prvky, znaky biznis saka, farebnosť, strih), kabáty, plášte, doplnky : opasky, traky, viazanky a ich farebnosť, plátené vreckovky, šále, bižutéria, šperky + hodinky, tašky, písacie potreby, vizitkáre, okuliare
o biznis oblečenie dámy :
topánky (aké topánky sa nosia do práce, prečo je max i min 4 cm podpätok, prečo nie sandále a otvorené špičky na topánkach, prečo nie a kedy áno „ihličky“), pančuchy (prečo vždy, den a lesk), sukne, nohavice (aká je klasická biznis dĺžka sukne, strihy, kedy nohavice), blúzky, košele, tričká, top, twinset (kedy a kto biele blúzky, košele, ich dĺžka, priliehavosť, priesvitnosť materiálov, prečo nie holé brucho a hlboké výstrihy, aký to má vplyv na image kancelárie : dôveryhodnosť korektnosť solídnosť zodpovednosť spoľahlivosť vo vnímaní klientov), saká, kabátiky, bundy, kostým, kabáty, plášte, doplnky : bižutéria, šperky + hodinky, kabelky a tašky, písacie potreby, šatky a šále, okuliare,
o úprava vlasov – dámy i páni, úprava nechtov, brady a fúzy, vône,
o make up dámy i páni, prečo sa v biznise nenosia na viditeľnom mieste módne značky oblečenia a aký to má vplyv na výkon profesie jednotlivých pracovných pozícii