BRATISLAVA - Biznis protokol a etiketa - nová cesta k úspechu a apelácii na odlišnosť

15. októbra 2024 09:00-15:00 hod

PhDr. Ľubica Mižičková

Lektorka pre oblasť komunikácie, obchodných rokovaní, manažérske zručnosti, firemné prezentácie, mediálne tréningy, riadenie projektov, riadenie ľudských zdrojov, hodnotenie pracovného výkonu zamestnancov, riadenie kariéry, prezentačné zručnosti, tréning lektorských zručností, analýza SWOT, assesment centrum, koučing a poradenstvo, budovanie tímov, motivácia, vedenie ľudí, riadenie zmien, nástroje riadenia ľudských zdrojov, timemanažment, antistresový program, biznis protokol a spoločenská etiketa, sebapoznávanie a zvyšovanie sebadôvery,  a iné.

Forma Workshop
Dátum 15. októbra 2024
Dĺžka 1 deň
Úroveň Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem
Určený pre Manažéri, sekretárky, obchodníci, zamestnanci, komunikujú ci s klientmi, zákazníkmi v rámci proklientskej orientácie a širokú verejnosť

Cieľ

Zámer Profesionálna komunikácia a zvyšovanie kultúry správania v živote.Cieľ Po skončení vzdelávacej aktivity budú účastníci poznať rozdiel medzi spoločenskou etiketou a biznis pravidlami. Naučia sa implementovať poznatky do praxe. Budú vedieť, čo je rozhovor ako zručnosť – v jeho štruktúre. Oboznámia sa s prácou s vizitkami, skratky a formáty.

Na školení je možné aj robiť pre jednotlivých účastníkov poradenstvo tak, že odídu s odporúčaniami: čo na seba, image, a všetky biznis doplnky ako ich súčasť..


Prihláška na školenie na stiahnutie TU.

Prihlasujte sa prosím včas!  Hláste predbežný záujem, zabránite tým presunom školení!

V cene je zahrnuté

organizačné a technické zabezpečenie, materiály pre účastníkov školenia, občerstvenie behom celého dňa, teplé a studené nápoje, skvelá káva z kávovaru
Rozsah a náplň

Formy a metódy práce

krátke teoretické/informačné vstupy, mentoring, riadená diskusia, riešenie krátkych prípadových a modelových situácií, masívna spätná väzba a odporučenia, storytelling

 

Rámcový harmonogram

Otvorenie,

predstavenie sa podľa biznis protokolu,

dohoda o čase a pravidlách

Rozdiel medzi spoločenskou etiketou a biznis etiketou.

  • hosť a hostiteľ

o   externí klienti, zákazníci a ich rola hosťa, štandardy (rituály) na recepcii, vstupnej hale, vrátnici, privítanie – prvý dojem

o   cesta na miesto rozhovoru, prednosti poradia (dvere, výťah, schodište), spoločenská konverzácia, vhodné a nevhodné témy

o   sekretariát a orientácia na hosťa – štandardy a spoločensky akceptované rituály, občerstvenie, vizitky a práca s nimi

 

 

vybrané spoločenské pracovné podujatia

o   pracovné raňajky, obed, večera

o   raut, banket, recepcia,

o   krst predmetov, firemné prezentácie a výstavy

o   čaša vína

 

Zvládanie pracovnej/profesionálnej role – vedenie rozhovoru/obchodného rokovania/stretnutia podľa biznis pravidiel, štruktúra podľa EÚ.

štruktúra štandardného rozhovoru/obchodného/pracovného rozhovoru/stretnutia

budovanie dlhodobých vzťahoch ako konkurenčná výhoda, vytváranie vzťahu s externým I interným klientom v prvej a poslednej faze rozhovoru/stretnutia, založené na prvom a poslednom dojme

implementácia poznatkov z neverbálnej komunikácie , proxemika a usadenie, zasadacie poriadky, ai.

 

Práca s vizitkami, komunikácia prostredníctvom vizitiek.

.

Práca s darčekmi, prezentmi.

Biznis oblečenie (od topánok po okuliare..) a image.vedenie spoločenskej konverzácie, ustálené slovné spojenia..

o   biznis oblečenie muži :

topánky (kedy Oxford a kedy kožené šnurovacia topánky, kedy mokasíny)

ponožky, nohavice (aká je správna dĺžka nohavíc, aké nohavice sa nosia ku saku, kedy

a aké džínsy), košele (prečo dlhý rukáv, kedy manžetové gombíky, aké sú znaky, prvky  biznis košele, farebnosť košieľ, límce ), vesty, saká (aký je rozdiel medzi biznis a vychádzkovým resp. spoločenským sakom, základné prvky, znaky biznis saka, farebnosť, strih), kabáty, plášte, doplnky : opasky, traky, viazanky a ich farebnosť, plátené vreckovky, šále, bižutéria, šperky + hodinky, tašky, písacie potreby, vizitkáre, okuliare

o   biznis oblečenie dámy :

topánky (aké topánky sa nosia do práce, prečo je max i min 4 cm podpätok, prečo nie sandále a otvorené špičky na topánkach, prečo nie a kedy áno „ihličky“), pančuchy (prečo vždy, den a lesk), sukne, nohavice (aká je klasická biznis dĺžka sukne, strihy, kedy nohavice), blúzky, košele, tričká, top, twinset (kedy a kto biele blúzky, košele, ich dĺžka, priliehavosť, priesvitnosť materiálov, prečo nie holé brucho a hlboké výstrihy, aký to má vplyv na image kancelárie : dôveryhodnosť  korektnosť solídnosť zodpovednosť spoľahlivosť vo vnímaní klientov), saká, kabátiky, bundy, kostým, kabáty, plášte, doplnky :  bižutéria, šperky + hodinky, kabelky a tašky, písacie potreby, šatky a šále, okuliare,

o   úprava vlasov – dámy i páni, úprava nechtov, brady a fúzy, vône,

o   make up dámy i páni, prečo sa v biznise nenosia na viditeľnom mieste módne značky oblečenia a aký to má vplyv na výkon profesie jednotlivých pracovných pozícii

 

 

 

Miesto konania
OTIDEA, s.r.o.
Astrová 2/A
821 01 Bratislava - Ružinov

1. poschodie

Spojenie MHD: Zastávka "Herlianska - OC Retro"
Autobus č. 75 (ŽST Vinihrady)
Autobus č. 50 (AS Mlynské Nivy)
Električka č. 8, 9
Prihláste sa na školenie: BRATISLAVA - Biznis protokol a etiketa - nová cesta k úspechu a apelácii na odlišnosť
Celkom 120 € (s DPH)

Partneri

Viac