BRATISLAVA – Asertivita a predchádzanie konfliktom - prebehne ONLINE
5. marca 2024
09:00-15:00 hod
Personalistka, komunikačný špecialista, manažér, lektor, kouč, členka mediálneho tímu, moderátorka a komunikačný poradca. Dlhoročné pracovné skúsenosti v oblasti personalistiky, manažmentu, spoločenskej etikety, protokolu, obchodníckych zručností pre firmy aj štátnu a verejnú správu. Realizovala množstvo školení v oblasti personalistiky, komunikácie, sales, negociácie, soft skills, rétoriky, social media, autogénnych tréningov a ďalších tém.
Prax : odbor komunikácie a diplomacie, social media, psychológia a psychoterapia, personalistika
Forma |
Workshop
|
Dátum |
5. marca 2024 |
Dĺžka |
1 deň |
Úroveň |
Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem |
Určený pre |
Školenie je určené pre všetkých, ktorí sa podrobujú krízovej situácii a komunikácii |
Cieľ
Kurz asertivity je pre všetkým, ktorých práca vyžaduje spoločenskú obratnosť a bezprostrednú komunikáciu. Tým, ktorí sú vystavení psychickej záťaži v práci a musia byť schopní presadzovať svoje názory a pôsobiť na iných nekonfliktnou cestou. Všetci, ktorí sa podrobujú krízovej situácii.
Cieľom je výrazné zlepšenie komunikácie, eliminácia stresu a tlaku, eliminácia psychosomatizácie, predchádzanie konfliktom.
Prihláška na školenie na stiahnutie TU.
Prihlasujte sa prosím včas! Hláste predbežný záujem, zabránite tým presunom školení!
V cene je zahrnuté
organizačné a technické zabezpečenie, materiály pre účastníkov školenia, občerstvenie behom celého dňa, teplé a studené nápoje, skvelá káva z kávovaru
Rozsah a náplň
- Pochopenie pojmu asertivita
- Čo je asertivita
- Čo je asertívna komunikácia
- Asertívne ľudské práva
- Asertívne formy správania
- Ako vznikajú konflikty
- Asertívne správanie v živote
- Ako sa stať asertívnym?
- Asertívne techniky
- Ako sa naučiť sebapresadzovaniu
- Asertívne komunikačné techniky pre vedúcich pracovníkov (a nielen pre nich)
- Pracovná asertivita
- Kritika a ako reagovať na kritiku
- Nácvik asertívneho správania
- Ako asertívne komunikovať v konflikte
- Ako sa brániť manipulácii
- Manipulatívne správanie a jeho detekcia
- Detekcia lži